מעלית בבית משותף

שיפוץ מעלית בבית משותף - שדרוג מראה הבניין במחיר משתלם

שיפוץ מעלית ישנה – מדוע כדאי לכם לעשות זאת?

לא משנה כמה קומות יש בבניין שבו אתם מתגוררים, אם יש בו מעלית, סביר שאתם וגם הדיירים האחרים משתמשים בה לא מעט. ישנם דגמים שונים של מעליות וגם שלל של עיצובים. על כל אחת מהן לשרת כהלכה את המשתמשים ולהציע להם את רמת הבטיחות הנדרשת, כמו גם את האווירה הראויה. מעליות ישנות, ומתוחזקות ככל שתהיינה, עלולות לסבול מלא מעט תקלות ופעמים רבות שיפוץ מעלית בבית משותף הוא הכרחי. למה כדאי לכם לעשות זאת? הנה, כמה סיבות:

  1. נעימה, יפה ואסתטית יותר – מעלית שהיא משופצת תהיה נעימה הרבה יותר, יפה יותר וגם אסתטית יותר. במסגרת השיפוץ דואגים לצבוע את דלת המעלית, להחליף את הציפוי הפנימי שלה וגם את המראה ואפילו את התקרה שלה. כך מתקבל חלל שנראה מזמין ואטרקטיבי יותר.
  2. בטוחה יותר למשתמשים – מעלית משופצת תהיה גם בטוחה למשתמשים בה. לעיתים במסגרת השיפוץ מחליפים את הרכיבים השונים שלה וכך מקפידים שהיא תעמוד בכל התקנים הנדרשים. מעלית שאיננה בטוחה לנוסעים בה יכולה להיות מסוכנת מאד וחשוב לדאוג לטפל בעניין מבעוד מועד כדי למנוע תקלות מיותרות וגם לא נעימות.
  3. חיסכון של כסף לטווח הארוך – שיפוץ של מעלית, וגם אם הוא כרוך בהוצאה כספית לא קטנה, יכול לעזור בחיסכון משמעותי של כסף לטווח הארוך. תיקון של מעליות יכול להיות יקר מאד וככל שהמעלית ישנה יותר הסיכוי לתקלות רבות ומורכבות הולך וגדל. שיפוץ ושדרוג המעלית עוזר לחסוך בכך והוא כולל שימוש בחומרי גלם איכותיים מאד העומדים בתווי התקן הנדרשים.
חשוב לדעת

מכיוון שיש לא מעט חברות המציעות כיום את השירות, יש לוודא, כאשר פונים אל החברה, שמדובר בכתובת מנוסה מאד בתחום. בחברה המתמחה בשיפוץ מעליות בבתים משותפים, המקפידה על סטנדרטיים גבוהים.

מתגוררים בבית משותף ורוצים לשפץ את המעלית הישנה שבו? אם כן, דורון המחדש היא הכתובת המתאימה עבורכם. החברה מתמחה בשיפוץ ובחידוש מעליות ומביאה אתה ניסיון ורמת מקצועיות גבוהה. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 03-9622822

צור קשר

דילוג לתוכן