שדרוג מעליות

שדרוג מעליות

המעלית נחשבת לפלא הנדסי ששינה את פני הבנייה והתכנון העירוני בעולם. הרעיון הבסיסי של העלאת והורדת מטענים ואנשים באמצעות מכונה קיים כבר במשך אלפי שנים. אך המעלית בגרסתה המודרנית נולדה רק במאה ה-19, במהלך המהפכה התעשייתית. 

המעלית המודרנית, כפי שאנו מכירים אותה היום, היא תולדה של פיתוח מנגנון הגנה שהמציא אלישע אוטיס בשנת 1852, (מנגנון בטיחות המציל את המעלית מנפילה חופשית, מה שהקנה למעלית את הבטחון הנדרש כדי להפוך אותה לנפוצה ברחבי העולם) – מנגנון זה הפך את המעלית לכלי בטוח ואמין, כך שאנשים יכלו לעלות ולרדת במעלית כמעט ללא חשש.

המעלית פתחה את הדרך לבניית גורדי השחקים הראשונים ושינתה לחלוטין את אורח החיים בערים הגדולות, כאשר השמיים הפכו לגבול החדש של האנושות.

מה חשוב לדעת על שדרוג מעלית? מה אפשר/כדאי לשפץ במעלית?

 

שיפוץ תאורת מעליות:

בעידן שבו התודעה לאיכות הסביבה ולחוויית משתמש מתקדמת קדימה בצעדי ענק, התאורה במעלית היא לא רק עניין פונקציונלי, אלא גם אסתטי וחווייתי. שיפוץ התאורה במעלית יכול להפוך את החלל הקטן והסגור למרחב מואר, נעים ומזמין. בעשור האחרון, התרחב השימוש בתאורת LED במעליות, וזאת בשל יתרונותיה הרבים: היא חסכונית באנרגיה, מפיקה אור באיכות גבוהה, ויש לה אורך חיים ארוך יותר. בנוסף, השימוש בתאורת LED מאפשר יצירת אפקטים שונים, משינוי צבעים ועוצמת האור ועד ליצירת אפקטים דינמיים. השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מודרני מביא לחוויית נסיעה נעימה, משודרגת ומודרנית, שבה המעלית הופכת להיות לא רק אמצעי תחבורה בין הקומות, אלא גם חוויה אסתטית בפני עצמה.

 

ציפוי קירות המעלית בפורמייקה בשילוב נירוסטה:

כאשר מדובר בעיצוב ובבחירת חומרים למעלית, בחירה נכונה של חומרי הגלם, יכולה להשפיע באופן משמעותי על התחושה במעלית ועל עמידות החומרים לאורך זמן. פורמייקה היא חומר גלם עם ציפוי למינציה שמתאים במיוחד לשימוש במעליות בשל עמידותו הרבה לשריטות והגנה מפני כתמים. כמו הפורמייקה, גם הנירוסטה היא חומר עמיד במיוחד בפני כתמים ושריטות, והיא אף עמידה בפני חומרים כימיים ולחות.

השילוב של פורמייקה עם נירוסטה יוצר מראה מודרני, אלגנטי ומכובד. הנירוסטה מוסיפה לפורמייקה גימור מתכתי וברק, המשדר תחושה של יוקרה ומקצועיות. השילוב של שני החומרים האלה לא רק שמשדר אלגנטיות, אלא גם מצוין לשימוש במעליות הממוקמות במקומות עם תנועה רבה, כגון בנייני משרדים או מסחריים, שבהם המעלית חשופה לשחיקה וכתמים.

 

שיפוץ הריצוף במעלית:

הריצוף במעלית הוא אחד האלמנטים הנוטים ביותר לשחיקה, וזאת בשל התנועה התדירה והמתמשכת של אנשים, עגלות וחפצים רבים במשך כל שעות היממה. בבחירת חומר ריצוף חדש, חשוב לקחת בחשבון, לא רק את היופי האסתטי, אלא גם את עמידות החומר לשחיקה ואת קלות הניקוי שלו. חידוש של הריצוף יכול להוסיף למעלית תחושה של רעננות, ניקיון ואסתטיקה, ובמקביל לשרת את הנוסעים בצורה פונקציונלית ובטוחה.

 

החלפת מראות במעלית:

מראה היא אלמנט המשפר את תחושת המרחב בחלל הצפוף יחסית של המעלית. היא לא רק מכפילה את האור לתוכה ומוסיפה לתחושת הנוחות, אלא גם מאפשרת לנוסעים לבדוק כיצד הם נראים לפני כניסה לבית או למשרד וכך להרגיש נינוחים יותר בזמן הנסיעה. 

במשך השנים, המראות יכולות להישרט, להישחק או לאבד את הברק. החלפת המראה במעלית היא צעד המביא עימו שדרוג רב למראה הכללי של המעלית ולאיכות הנסיעה בה. בבחירת מראה חדשה, חשוב להתחשב באיכות החומר, בעמידותו בפני שחיקה וביכולתו להפיץ את האור בצורה אופטימלית. מראות איכותיות יכולות להחזיק מעמד לאורך זמן ולשרת את הנוסעים בצורה הטובה ביותר.

 

מחיר שדרוג מעלית

כאשר מתכננים שדרוג או שיפוץ של מעלית, חשוב להגדיר את התקציב מראש ולהיות מודעים למחירים השונים הקיימים בשוק. מומלץ לקבל הצעות מחיר מכמה ספקים או קבלנים ולבדוק את המחיר הכולל, שכולל גם את העבודה והחומרים. כמו כן, חשוב לבדוק את האחריות המצורפת לשירות ולחומרים, אשר יכולה להביא לחסכון בהוצאות בהמשך הדרך במקרה של תקלות או צורך בתחזוקה.

“דורון המחדש – שיפוץ ושדרוג מעליות” הפכה מאז היווסדה בשנת 1989, לחברה מובילה בתחום המעליות, ומספקת פתרונות יעילים ומתקדמים לבניינים רבים בכל רחבי הארץ. החברה מספקת שירות מצוין המחירים אטרקטיביים. אם הנכם מעוניינים לקבל פרטים נוספים על שדרוג מעליות, הנכם מוזמנים לפנות אלינו לטלפון: 03-9622822 או 053-2728404

צור קשר

דילוג לתוכן