שיפוץ מעליות אלקטרה

מתמחים בשיפוץ מעליות אלקטרה וחברות נוספות

יש לכם בבניין מעלית אלקטרה הנדרשת בשיפוץ? כדאי לכם להזמין את חברת דורון המחדש המתמחה בשיפוץ, חידוש ושדרוג כל סוג של מעליות, לרבות שיפוץ מעליות אלקטרה. בחברה יספקו כל סוג של שיפוץ נדרש למעלית אלקטרה, עם שימת דגש מיוחד על שימוש בחומרים איכותיים נושאי תו תקן ועל בטיחות השימוש במעלית. 
הצורך בשיפוץ מעליות 
בתקופה בה אנו חיים כשמרבית בתי המגורים ומקומות העבודה הינם בבניינים גבוהים, מעליות הפכו לאמצעי שינוע בסיסי וחיוני,ו בהן כל אדם עושה שימוש מספר רב של פעמים ביום. לכן יש חשיבות רבה לאיכות המעליות, בטיחותן ונוחות השימוש בהן. אולם הדרישה לרמה גבוהה של איכות ונוחות נתקלת במעליות הקיימות כבר שנים רבות, שלא אחת הן מבוססות על פריטים וטכנולוגיות מיושנות ועיצובים ארכאיים, לצד הליכי בלייה, הרס ושחיקה של רכיבי המעלית. כל זאת לצד הצורך לעמוד בדרישות בטיחות ותווי תקן עכשוויים, מוביל לצורך בשיפוץ מעליות בכל מספר שנים. הדבר נכון לכל סוג של מעלית, לרבות מעליות של אלקטרה. 
עבודות שיפוץ נדרשות 
חברתנו מספקת את כל עבודות השיפוץ הנדרשות עבור מעליות אלקטרה לרבות צביעת דלתות של המעלית, חיפוי תא המעלית עם חומרים שונים כמו זכוכית מחוסמת, נירוסטה ופורמייקה, והרכבה של ריצוף מחומרים שונים כמו נירוסטה,  HPLודגמים שונים של אבן קיסר. כמו כן אנו מרכיבים תקרות מעלית מפורמייקה או נירוסטה, מתקינים מראות, תאורת לד, מחליפים מערכות אוורור, לחצני המעלית ומעקות איכותיות מנירוסטה. 
שיפוץ מותאם למצב המעלית 
בכדי לספק עבודות שיפוץ נאותות ומותאמות למצבה של מעלית אלקטרה, אנו דואגים לבחון את מצבה של המעלית טרם תחילת העבודות. הבחינה כוללת , רמת שימוש במעלית, מצב מערכות המעלית, מצב רכיבי תא המעלית, משקל מרבי שהמעלית יכולה לשאת ועוד. בהתאם לממצאי הבדיקה אנו מספקים ללקוח הצעת מחיר מפורטת עם כל רכיבי העבודות הנדרשות במעלית עבור עלות הוגנת וכדאית.אנו עובדים בתיאום עם חברת המעליות 
לשירותי שיפוץ מעלית אלקטרה 
להזמנת שירות מקצועי של שיפוץ מעליות אלקטרה,ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר צרו קשר עם חברת דורון המחדש בטלפון 03-9622822 ו- 053-2728404 ובמייל doronhame@gmail.com.

צור קשר

דילוג לתוכן