שיפוץ מעליות דקורטיבי

מעלית היא אחד האלמנטים הבסיסיים והשימושיים ביותר במבנים בעלי מספר קומות, אך מעבר לשימושיות שלה יש לה גם היבטים נוספים של אווירה, רושם, נוחות ותדמית. לאורך השנים והשימוש, המעליות נוטות לאבד מזוהרן, והמרחב הקטן יחסית הופך להיות עגמומי ובעל מראה מוזנח. בדיוק למען מטרה זו מציעה חברתנו שירותי שיפוץ מעליות דקורטיבי, המורכב ממספר פעולות בהתאם למצבה של המעלית, מרכיביה השונים ובקשות הלקוח. 
השלב הראשון בשיפוץ מעליות – בדיקה מקיפה 
שיפוץ פנים מעלית עשוי לכלול כאמור עבודות שונות, ולכן שירותינו מתחילים בהגעה למקום וביצוע בדיקה יסודית ומקצועית. בין היתר, נבחן את מצבה הכללי של המעלית, החומרים הקיימים בה כיום, את אופי השימוש השוטף בה, את מאפייני הלקוח (בניין משרדים, בניין מגורים, מוסד חינוכי, חברת הייטק וכדומה), וכן את הבקשות והרצונות ואת מסגרת התקציב המוקדשת לנושא. יש לשים לב שכמו בתחומים רבים, מסגרת התקציב שלכם תקבע במידה רבה את אופי העבודות, החומרים והמרכיבים שנוכל ליישם במעלית. 
לאחר שהובן ביחד עם הלקוח מהו החזון ומהו הסגנון המבוקש, נתווה את העבודות הנדרשות ונבחר את החומרים המתאימים מבחינה עיצובית ופונקציונאלית. לבסוף, לאחר אישור הלקוח נוכל לעבור אל עבודות שיפוץ מעלית פנימי. 
אילו עבודות שיפוץ ודקורציה אנו מבצעים 
דקורציה למעלית יכולה להיות יחסית פשוטה ומהירה, ומצד שני להגיע עד החלפת פנים מעלית באופן כולל. כך למשל, עבודות יחסית פשוטות עשויות להיות צביעת דלתות, יישום טפטים על קירות המעלית, התקנת תאורה נעימה יותר, התקנה של מראות הנותנות תחושת מרחב גדולה יותר וכדומה. שוב, נזכיר כי העבודות תלויות לא מעט ברצונות ובמסגרת התקציב שלכם, שכן ניתן להגיע לרמות שונות של דקורציה עם חומרים ומרכיבים שונים. 
מאידך, לעיתים עיצוב מעליות מצריך עבודות נרחבות יותר, הכוללות מרכיבים של שיפוץ. כך למשל, במקרה שמעקה המעלית רופף ואינו תקני ניתן להחליפו במעקה נירוסטה עמיד ואיכותי, ובמידה שהרצפות בלויות ולא תקינות נוכל להרכיב רצפות חדשות עם חומרים כמו דמוי שיש מדגמי אבן קיסר, SPC, נירוסטה ועוד. יש לציין כי לא פעם הריצוף במעליות נפגם, מתלכלך או מתקלף, והחלפתו מעניקה למעלית מראה מרשים וחדיש. 
באותו האופן, גם ציפויי הקירות של המעליות נוטים לאבד מזוהרם, ובמקרה זה נוכל ליישם ציפוי חדש של פנים התא בעזרת לוחות נירוסטה, פורמייקה, זכוכית מחוסמת וכדומה. גם התקרות של המעלית עשויות לסבול מפגמים, או פשוט להיות מיושנות ובעלות מראה שאינו מספיק אסתטי או מתאים לרצונותיכם, ובמקרה זה נוכל להתקין תקרות פורמייקה, תקרות נירוסטה, תאורת לדים וכדומה. כאמור, את החיפויים, התקרות והרצפות אנו יכולים להתאים בצורה מדויקת לפי הסגנון המבוקש, כגון סגנון יותר אורבאני ומודרני, סגנון יותר חמים וביתי וכדומה. 
מעבר לכך, העבודות עשויות לכלול גם החלפה של מאווררים שכבר איבדו את כוחם, בין אם הם בלתי תקינים לחלוטין, מרעישים או חלשים, כאשר ההחלפה תיצור תחושה הרבה יותר נעימה בתוך התא. בד בבד, אנו שמים דגש רב על הפן השימושי של חומרי המעלית ועיצובם. לדוגמא, נשים דגש על חומרים תקניים המסוגלים לעמוד בעומסים המיועדים למעלית לתקופה ממושכת מאוד. כמובן גם נשים את הדגש על הפן האסתטי ועל כך שמדובר בחומרים שאינם נוטים להתלכלך ולהתבלות בקלות. 
למידע נוסף וסיוע מקצועי 
מעוניינים לעצב מחדש את המעלית שלכם בתהליך מהיר ופשוט? זקוקים לעבודות שיפוץ נרחבות יותר? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים והכוונה מקצועית. הצוות של חברת דורון המחדש עומד לרשותכם וניתן ליצור עימנו קשר בטלפון 03-9622822 ו- 053-2728404 ובמייל doronhame@gmail.com.

צור קשר

דילוג לתוכן